18 Kasım 2012 Pazar

Cettua Ürünleri

Gratis'te satılan Cettua diye pek bilinmedik bir marka var ve bir süredir pek çok blogda deneyen arkadaşların tecrübelerini okuyorum. Ben de koşup üç ürününü aldım ve kalite/fiyat oranını oldukça yüskek buldum. Göz altı problemlerimden ötürü Half Moon A&E Patch adlı göz çevresi maskesini denememek olmazdı. Maalesef markaya dair genel görüşüm olumlu olmakla beraber bu maskenin pek bir işe yaradığını söyleyemem. Öncelikle 30 dk gözünüzün altına yapışık halde beklemeniz gerekiyor ve sizi bilmem ama 30 dk benim için uzun bir zaman. Güzellik ritüelleri uzadığında hemen sıkılıyorum. 30 dk beklemenize değse neyse, maskeyi kaldırdığımda göz çevremde herhangi bir toparlanma veya aydınlanma fark edemedim. Belki yeteri kadar kullanmamışımdır diyerek bütün paketi bitirdim (içinde 5 çift var) ama bir fark göremedim. Fiyatını hatırlayamıyorum ama 10 tlden az dolayısıyla fazla bir kaybım yok.
Cettua'nın denediğim ikinci ürünü Silky and Clear Nose Strip adlı siyah nokta giderici bantlar. İnanılmaz uygun fiyatına rağmen mucizeler yaratan bir burun bandı, gerçekten siyah noktaları temizliyor ve bir süre tekrar oluşmalarını engelliyor. Denediğim en iyi burun bandı diyebilirim. Yalnız hassas ciltli olanlar kullanmadan önce dikkat etmeliler çünkü oldukça sert bir bant. Ben mavisini denedim, siyahı da varmış ama onu bulamadım. Yağlı ciltlerin kurtarıcılarından olan Cadı Fındığı da içermekte. 
Cettua'nın son ürünü de makyajlı veya makyajsız fark etmez cildin fazla yağını emen Oil Control Tissue adlı yağ emici mendiller. Bu da fiyatına göre inanılmaz başarılı ve işe yarar bir ürün. 50 tanesi 3-4 tl gibi bir fiyata sahip ve ne zaman parlama sorunuyla karşılaşsam çantamdan çıkarıp yüzüme şöyle bir bastırmam yeterli oldu. Hemen mat ve berrak bir cilt sağladılar bana. Yalnız işin iyi tarafı bir süredir tonik olarak gül suyu kullanmaya başladım ve artık cildim günün ortasında yağlanmıyor. Gül suyunun da ününü çok duymuştum ama gerçekten işe yaramasına çok şaşırdım. Şiddetle tavsiye edilir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder