8 Kasım 2012 Perşembe

John Frieda Brilliant Brunette Liquid Shine Shine Shock Perfecting Glosser

Bugünün ürünü bir saç ürünü sevgili okurlar. Adı oldukça afili ama aslında kendisi oldukça basit ve kullanışlı bir ürün. John Frieda son yıllarda atağa geçip favorilerimiz arasına giren markalardan. Ben bu markaya ait bir şampuan veya saç kremi kullanmadım, bir markayı ilk defa deneyeceksem ilk tercihim her zaman vaadi büyük ürünlerden yana olur. Bu krem de kahve tonlardaki saçlara şok parlaklık vermeyi vaadediyor. Vaadini de fazlasıyla yerine getiriyor ve bir saç ürününden beklenebilecek pek çok özelliğe sahip. Öncelikle harika kokuyor ve yapısı oldukça hafif. Islak saça uygulayıp kurttuğunuzda saçınız kesinlikle hiç bir şey sürmemişsiniz gibi oluyor ama aynı zamanda yumuşak ve parlak hale geliyor. Kuru saça denediğimde pek memnun kalmadım ben, saçımı ıslatır gibi oldu ve istediğim kadar dağılmadı saçımda.

Bunun yanında saçlarımın kendi yapısının pek düz ve yumuşak olduğunu da eklemeliyim, kıvırcık veya dalgalı ve kalın telli, zor saçları olan arkadaşlar bu üründen pek yarar görmeyebilirler, ayrıca bildiğim kadarıyla saçı onarma gibi bir özelliği de yok. Ama benim ihtiyaçlarımı karşıladı. Sarı saçlar için olanı da mevcut.

2 yorum: