18 Kasım 2012 Pazar

ANWAY Artistry Ideal Toz Fondöten


Bazıları hafif pırıltılı, bazıları bol parıltılı, kimisi porselen, kimisi bronz ama hepsi pürüssüz bir cilt ister bakımlı kadınların...Sonra denemeye başlar marka marka ton ton ama elbet birgün olur tüm arayanların başka yerden alıp yapıştırılmış gibi durmayan güzel ciltleri, bir de maskara, eye liner ve  dudak kremi bitti gitti...Zemin önemli ve bunun için biraz zaman biraz da para harcamak gerekmekte. Çok olmamakla birlikte yağlı sayılabilecek bir cilt sahibi olarak toz fondotenleri tercih ediyorum ve bu noktada önereceğim iki ürün AVON ve AMWAY e ait. Malesef avon artık satılmamakta ancak benim gibi üründen memnun kalanların istek mailleri belki de ürünü tekrar hayata döndürmeyi başarır. Amway'in renk seçeneği oldukça geniş ve elbet birinden biri cildinize uyacaktır. Ben 2. denemede tonumu yakaladım. resimdeki hazne bittikçe alıp yerine koyabildiğiniz için her seferinde kap ve sünger için ayrı ödeme yapmanıza da gerek kalmıyor. Ancak süngerin belli aralıklarla değiştirilmesinde fayda var çünkü artık tabaka oluşunca tutmamaya başlıyor. Oldukça başarılı ve ürün hayatta kaldığı sürece kullanmayı düşünüyorum. Şiddetle tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder