21 Mart 2014 Cuma

Estee Lauder Daywear BB Krem SPF 35

Merhaba sevgili okurlar, fondötenlerin, özellikle nemlendirici ve güneş korumalı fondötenlerin tahtını sallayan BB kremler için öncelikle uzakdoğulu bilim adamlarına, sonralıkla onları tüm dünyaya ve türlü cilt tiplerine/renklerine adapte edip daha da ulaşılabilir hale getiren dünyaca ünlü markalara fazlasıyla minnettarız. Ben de BB kremlerin sadık kullanıcılarından oldum uzun zaman. Daha sonra cildimi düzelttikçe çok daha az örtücü kremlere ihtiyaç duymaya başlayınca BB kremlerimin yerini hafif kapatan renkli nemlendiriciler aldı. Cildimin değişim hikayesini Clarisonic Mia başlığından okuyabilirsiniz. Estee Lauder'ın Daywear BB kremi kullandığım en son ve en iyi BB krem. Estee Lauder'a da hakkını vermek lazım, şimdiye kadar bu markanın deneyip de hayal kırıklığına uğradığım çok az ürünü oldu. Kullandığım en iyi nude ruj ve en iyi gözenek daraltıcı serum da yine Estee Lauder'a ait. İleriki yazılarımda onlardan da bahsedeceğim. Maalesef ülkemizdeki korkunç kozmetik vergilerinden dolayı Estee Lauder oldukça pahalı bir marka olarak sayılıyor. Ben bu markadan aldığım her ürünü yurt dışından aldım, fakat gözümü kırpmadan parası neyse verip Türkiye'den de alacağım ürünleri de var. Bu BB krem de onlardan biri. Tabii BB krem hiç denememiş olanlar için ayrıca uyarılarım var. Öncelikle cilde sürülen her kozmetik ürününde olduğu gibi BB kremler için de cilt tipinizi ve ihtiyacınızı bilmek çok önemli. Kuru cildi olup yağlı ciltler için ürün kullanan arkadaşlar tabii ki en iyi ürün de olsa verim alamayacaklardır. Bir de kapatıcılık sorunu var ki, o da başlı başına ürün seçme sebebi. Gündüzden geceye bile değişebilen bir ihtiyaç kapatıcılık ihtiyacı, dolayısıyla önce üründen ne istediğimizi iyi bilmemiz şart. Daldan dala atlıyorum ama ilk BB kremim Garnier'di benim, sanırım Türkiye'de ilk satışa sunulan BB krem olmalı. O zamanlar oldukça yağlı ve yoğun kapatıcılığa ihtiyacı olan bir cildim olduğu için hiç memnun kalmamıştım, cildim ürünü 2 saat sonra kusmaya başlıyordu, sürekli yağ emici mendillerle geziyordum. Daha sonra Garnier'in yağlı ciltlere uygun BB kremi çıkınca hemen ona geçtim, o daha iyiydi ama bu sefer de cildime uygun ton bulamamıştım ve yüzümde maske gibi duruyordu. Cildimin yağ dengesi düzeldikçe ve kapatıcılık ihtiyacım azaldıkça daha hafif bir krem aramaya başladım ve Estee Lauder'a bir şans verdim. Öncelikle benim beklentimi tamamen karşıladığını söyleyebilirim. Cildimi yağlandırmadı, kapatıcılığı fazla değil, maske gibi durmuyor, oldukça hafif ve etkili bir krem ve kokusu harika. Tabii çok hafif bir krem olduğu için sabah sürdüğüm zamanki görüntüyle akşamki aynı olmuyordu ama benim beklentim bu yöndeydi zaten. Çok ufak bir miktarı yeterli oluyor ve uzun süre giden bir krem. Yalnız piyasadaki pek çok BB kremden çok daha az akışkan, o yüzden fazla bekletmeden hemen yüzünüze dağıtmanız lazım, yoksa sürdüğünüz noktada kalıyor. Bu da sanırım hem kalıcı ve örtücü hem de hafif kremlerin tümünün sahip olduğu bir eksi. Kısaca cildinde çok problem, gözenek vs olmayan ve hem güneşten korunup hem de mükemmel görüntü isteyenlere şiddetle tavsiye edilir. Türkiye'deki fiyatı 109 tl imiş. 

3 yorum:

  1. Yizumde kilcal damar kizariklari vaf.onlari kapatirmi? Ben tester denedim elime,cok ince ;sanki kapatmaz gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki kizarikliklarin yogunluguna gore degisir ama kapatmayabilir, yuzunuzde deneme imkaniniz var mi?

      Sil
  2. Merhaba mac face and body fondöten aldim bir hafta kullandim ve bir hafta sonunda ergenligimde bile cikmayan kadar sivilce cikti.Kullanmayi birakinca cildim rahatladi sonrasinda surunce cildimde hassasiyet oluşturdu burun kenarlarimin yandigini hissettim.Aslinda istedigim ozellikleri sagladi ama cildime zarar verdiği icin artik kullanmayi düşünmüyorum.Sizce bu bb krem onun yerini tutabilir mi?

    YanıtlaSil