9 Mart 2014 Pazar

Clinique Superfine Liner Kaş Kalemi

Güzel bir pazar gününden merhaba sevgili okurlar, bugün size favori kaş kalemimden bahsedeceğim. Ki son 1 yıldır kaş kalemleri, kaş farları, kaş gürleştirici yağlar, kremler onlar bunlar, iyice uzmanlaştığımı söyleyebilirim. Zaten şu kalın kaş modasını kim çıkardıysa, hangi modacı önce defilesinde falan kullandıysa allah evine ateşler salsın emi. Güzelim mankenler bir ido, bir hakkı bulut gibi geziyorlar artık. Umarım mutlusunuzdur kalın kaş dostları. Tabii biz sıradan vatandaşlar da bu furyadan nasibimizi almalıydık. Benim kaşlarımı sorarsanız, esmer olmama rağmen, kaşı gözü yerinde hatunların oldukça bol bulunduğu türkiye ortalamasına göre kesinlikle ince ve seyrek kaşlarım var. Tabii 90larda güzelce yolunmuş kaş modayken hiç zorluk çekmedim. Ama şimdi kaşlarımı susam sokağındaki Büdünün kaşları gibi yapamasam da en azından azıcık uzatmam gerektiğini düşünmeye başladım. Tabii kaş öyle hemen uzamadı, uzayınca da zaten istediğim gibi görünmedi. Bu arada imdadıma kaş kalemleri yetişti tabii. Hemen hemen her makyaj ürününde olduğu gibi rengi ve dokusu bana uygun ürünü bulmam çok uzun sürdü. Kimisi çok açık renkli ve yumuşaktı, kimisi çok açık renkli ve sertti, kimisinin kapağında kaş düzeltme fırçası yoktu, kimisi ucunu açmaya kalkınca direk kırılıyordu. Fakat Clinique'in Superfine Liner'ı neredeyse mükemmele yakın bir ürün. Öncelikle ucu o kadar ince ki kaşınızda isterseniz boş bir noktayı doldurun, isterseniz çizgi çekin, inanılmaz doğal duruyor. Sonralıkla tam ideal yumuşaklıkta, hemen eriyip bitmiyor, çok önemlisi çok kalıcı. Benim gibi sürekli kaşlarına dokunan birisi için çok uygun. Bana soft brown rengi uydu ama renk skalası çoğu markadan geniş. Tabii ben kaşlarımın şeklinden de rahatsız olduğum için kalem tercih ettim, kaş şeklini beğenen ama kaşlarının gür ve koyu gözükmesini isteyen arkadaşlar kaş farı kullanmalı. Bu kalem  kaşlarını uzatma evresinde olan arkadaşlara da uygun. Ucu kendiliğinden açıldığı için kalemtraşla uğraşmak istemeyen şahsımı da çok memnun etti. Şimdi yalan yok, Clinique'in çok dandik ürünleri de var ama bu dünya çapında çok iyi yorumlar almış.. Fiyatı internet sitesinde 61 tl olarak gözüküyor, ben Tekin Acar'dan 55 tlye aldım. Bakalım ne kadar süre kullanacağım.  Bu arada diğer denediğim kalemleri ve neden beğenmediğimi de ekleyeyim: 
Avon: Çok yumuşak, çok hızlı bitti. 
Pastel: Renk seçeneği çok az. 
Max Factor: Fiyatına göre çok sıradan bir ürün, kalıcılığı az. 
Golden Rose: Çok sert ve ucu zor açılıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder