23 Ekim 2012 Salı

Clinique All About Eyes Göz Çevresi Kremi

Maalesef göz çevresi konusunda her zaman çok büyük sorunlarım oldu. Öncelikle göz çevrem yüzüme göre daha koyu renk. Varan 1. Ergenliğimin başından beri göz altı kapatıcısı kullanıyorum, neredeyse piyasadaki her ürünü denedim, ki bu da başka bir yazının hatta yazıyı bırak başka bir blogun tek başına konusu. Evet bir gün kesinlikle şimdiye kadar denediğim göz altı kapatıcılarına özel bir blog açmalıyım. Sonralıkla bilgisayarın başında çok zaman geçirdiğim için (hangimiz geçirmiyoruz ki diyeceksiniz ama ben işim gereği neredeyse bilgisayara yapışık yaşıyorum :() göz altlarımda yavaştan torbalar oluşmaya başladı. Varan 2. Göz çevresi ürünü konusunda da son derece umutsuzum ve nedense hiçbirinin işe yarayacağına inancım yok. Son olarak da hadi desem göz çevresi kremine falan başlasam, cildim yağlı ve kremler göz çevremde beyaz yağ butonları yapıveriyor hemen. Varan 3. Dolayısıyla çok dikkatli krem ve göz altı kapatıcısı seçimi yapmak durumundayım.
Gelelim bu dikkatli seçimimi kendisinden yana kullandığım krem Clinique All About Eyes'a. Öncelikle çok hafif yapılı bir krem, suya sabuna dokunmayan cinsten diyebiliriz. Yağ butonu oluşturmuyor, göz çevresine ağır gelme olasılığı çok az, küçük yaştakilerin bile çekinmeden kullanabilecekleri bir krem.
Kötü yanı var mı peki? Olmaz mı? Bu kremin sorunu tam olarak da suya sabuna dokunmaması. Göz çevresindeki ince cildi yormuyor ama bakımına aktif olarak herhangi bir katkısı da yok. Ne morluklarımı azalttı, ne standart bir nemlendiriciden fazla nemlendirdi. İnce çizgilere zaten bir katkısı yok. Düzenli kullanımla tabii ki fark görülür ama o kadar az ki, bundan çok daha ucuz bir kremle aynı görüntüyü kolaylıkla elde edebilirsiniz.

Bunun bir de rich olanı var, onu da kullanmıştım zamanında ama 2-3 gün kullanıp fark göremeyince bırakmıştım, kendi kendine son kullanma tarihi geçmişti, naparsın cahillik işte evladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder