23 Ekim 2012 Salı

Sevgili kızlar;
Kızlar diyorum çünkü bu blogun hedef kitlesi hemcinslerim olacak. Üzgünüm beyler, belki erkek kardeşimi arada razı edebilirsem onun üzerinde denediğim bazı ürünleri de burada yazarım ama şimdilik kadınlar için üretilmiş ürünlerden devam edeceğim :)

Kozmetiksiz yaşayamadığımız bir sır değil ve oluşan devasa sektör gün geçtikçe çığrından çıkıyor, bırakın farklı markaları, aynı ürünün bile onlarca çeşidi piyasaya sürülüyor. İşte bu karmaşa içinde internet en büyük yardımcımız. Kendim için konuşursam son 1-2 yıldır aldığım neredeyse tüm kozmetik ürünlerini bir googlelatmatan almıyorum. Ben uluslararası sitelerden çok faydalanıyorum ve bir sebepten onlara erişimi olamayan bacılarım için buradayım, denediğim ürünler hakkında son derece subjektif ve kişisel görüşlerimi yazacağım. Subjektifin altını çizdim çünkü ne kadar iyi ve tecrübeli bir kozmetik tüketicisi olursak olalım, bizim fayda göremediğimiz bir üründen bir başkası mucizeler yaratabilir, tabii ki tersi de geçerli.

Ben ise çok çalışan çok gezen çok okuyan ama naparsam yapayım süsümden bakımımdan vazgeçmeyen içinizden biriyim. (Okuyucularım biraz arttığında "beni sizler yarattınız"a geçeceğim, şimdilik böyle :p)

Bloguma gelirsek, ürün resimlerini evde çekip koymayı çok zorda kalmadıkça gerekli bulmuyorum. İnternette her şeyin bol bol resmi var. Aramaya inanmak daha sağlıklı bence. Bunun yanında okuyup da "Ben de Denedim" diyenler yorum bırakmaktan kesinlikle çekinmesinler, çok mutlu olurum.

Hepinize bu çılgın kozmetik dünyasında iyi şanslar, pürüzsüz ciltler, parıldayan saçlar, kusursuz tırnaklar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder