8 Kasım 2014 Cumartesi

Solante Acnes Tinted Spf 50 Güneş Kremi

Selamlar sevgili okurlar, aslında yaz biterken güneş kremi yazısı yazmak biraz ironik oldu ama eminim az sonra okuyacağınız yazı önümüzdeki ilk baharda hak ettiği değeri görecek :)
Solante markasını dermo kozmetik ürünlere yabancıysanız duymamış olabilirsiniz, çok reklamı yapılan bir marka da sayılmaz. Fiyatları genelde sabit seyreden, sadık bir kullanıcı kitlesi olan, fiyatları ortalamanın üzerinde gibi görünse de çok uzun süre kullanılan son derece kaliteli ürünlere sahip. Güneş kremi kullanmanın anlamı ve öneminden uzun uzun bahsedip sizi sıkmayacağım, sadece cildinizi genç tutmak gibi bir kaygınız varsa güneşin en büyük düşmanınız olduğunu bilmelisiniz. Pek çoğunuz gibi ben de güneşlenmeyi ve bronzlaşmayı çok seviyorum ve geçmişte yetersiz güneş kremi kullanmam sebebiyle cildime verdiğim hasarlar bir noktada gözle görülür olmaya başladılar, vee ver elini 50 faktör, 100 faktör. Koyu buğday tenli olduğumu da ekleyeyim, beyaz tenli olsaydım muhtemelen yüzüm lekeden geçilmiyordu şu anda. Fakat yüksek güneş koruma faktörlü kremleri düzenli kullanmak her babayiğidin harcı değildi önceleri. Bir kere aşırı yağlı ve gözenek tıkayıcı formüllere sahipti çoğu, şans eseri kuru cilde sahipseniz de çoğu zaman maske gibi kaskatı kalırlardı cilt üzerinde. Makyaj ürünleri ayarında yüksek faktörlü kremler artık neredeyse mükemmele ulaştılar. Bu ürün de benim denediklerimin en mükemmeli. İddiası akneli ve sivilceli yağlı ciltleri daha da yağlandırmadan gözenekleri tıkamadan olabilecek en yüksek faktörle güneşe karşı korumak, bu arada nemlendirmek ve üzerine de hafif bir renk vermek. Bunların neredeyse tümünü harfiyen gerçekleştiriyor diyebilirim. Yağlandırmama ve cildi mat tutma konusunda plajda kullanılabilecek ürünler arasında rakipsiz olduğunu düşünüyorum. Benim aknem veya sivilcem yok ama akneli ve sivilceli ciltlerin son derece memnun kalabileceği bir dokuya sahip, cildi matlaştıran bir renkli nemlendirici yerine kullanılabilecek kadar yağlı cilt dostu. Tabii matlaştırırken nemlendirmesi inanılmaz bir olay ama evet son derece nemlendirici bir ürün. Güneş koruyuculuğu en üst seviyede, vücudunuza ortalama bir ürün, yüzünüze bunu sürüp güneşlenirseniz, yüzünüz sanki hiç güneşlenmemişsiniz gibi beyaz kalabilir, o derece güçlü bir koruması var. Son olarak renk verme konusunda da fena olmadığını söyleyebilirim. Tabii ki bu kadar fonksiyonel bir üründen bir fondöten kapatıcılığı ve rengi beklemek saçma olur, cildin üzerini renk farklılıklarını eşitleyen hafif bir tabakayla örtüyor diyebilirim, sivilce akne vs asla kapatmıyor, daha çok problemsiz ciltlerin işine yarayacak bir ürün. Plajda asla renkli kozmetik kullanmayan bana kapatıcılığı gayet fazla bile geldi. Belki günlük hayatta üzerine hafif bir tabaka fondötenle kullanılabilir. Kalıcılığının son derece iyi olduğunu söyleyebilirim, ufak bir miktarı sizi uzun saatler güneşten koruyabilir, su geçirmezliği içinse aynı şeyi söyleyemeyeceğim, maalesef ıslandıktan, terledikten vs sonra hemen tazelenmesi gereken bir ürün. Gözenek tıkamayan bu kadar hafif formüllü üzerine renkli bir güneş kremi için o kadar kusuru hoş görüyoruz. Fiyatı 75-80 tl civarında, ben son derece düzenli ve bol kullandığım halde 2 yıldır hala bitiremedim, öyle de bereketli bir ürün.

50 yorum:

  1. ben yeni deniyoru acnesin kapatıcılı olanını cildimi matlaştırdı ve te rengimi biraz daha koyu gösterdi sürümü kolay vaad edildiği gibi yağlı bir görüntü yok nemlendirme normal akneler üstündeki etkiside sanırım iyi şuan reğli öncesi cildim bozuk ama kötü görünmüyor cildi sakinleştiriyor.parlak cilt sevenler çok beğenmeye bilir benim gibi ama mat ve makyajlı gibi bir cilt sevenler beğene bilir genel anlamda iyi

    YanıtlaSil
  2. yalnız güneş koruyucular açıldıktan sonra 12 ay kullanılabiliyor sonra etkisiz kalıyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef cok daha az korumaya basladi ikinci yilinda :)

      Sil
  3. ürün yağsız mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tamamen yagsiz. Yani oil-free yazmislar ustune ve hic yaglanma yapmadi cildimde, ben de yagsiz oldugu kanisina vardim :)

      Sil
  4. mrhblar ama benim yuzum asiri yagli ve sivilceye meyilli. bir yildr kullaniyorm izler hala gecmedi :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Retinol iceren kremleri arastirdiniz mi izler icin? Oldukca etkililer.

      Sil
  5. hayatımda kullandığım en iyi ürün diyebilirim 17 yaşındayım ve normal olarak ergenliğe bağlı ergenlik sivilcelerim oluyor yatmadan önce sivilcelerimin üzerine sürüyorum ve yüzüm şu an dümdüz. çok iyi bir ürün bence. ayrıca güneş kremi olarak da kullanılıyor ve mükemmel .sivilcelere lekelere birebir çözüm diyebilirim

    YanıtlaSil
  6. hayatımda kullandığım en iyi ürün diyebilirim 17 yaşındayım ve normal olarak ergenliğe bağlı ergenlik sivilcelerim oluyor yatmadan önce sivilcelerimin üzerine sürüyorum ve yüzüm şu an dümdüz. çok iyi bir ürün bence. ayrıca güneş kremi olarak da kullanılıyor ve mükemmel .sivilcelere lekelere birebir çözüm diyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilcelerini kapattımı yoksa aynı şekilde kaldımı

      Sil
    2. Sivilcelerini kapattımı yoksa aynı şekilde kaldımı

      Sil
  7. YAKLAŞIK 3 senedir kullanıyorum doktorum önermişti ve mükemmel derecede memnunum hatta annemede aolanta pigmenti önerdim aldı o da çok memnun.yazın tatilde denizde hiç yanmadım soranlar oldu nasıl tatil yaptın diye ama işin aslı solanta :)

    YanıtlaSil
  8. Solante acnes tindet almayi düşünüyorum ama ben beyaz tenli biriyim alacağim bu ürünün içeriğindeki fondotenin yada bu güneş koruyucunun rengi tam olarak bilmiyorum ten regimi koyumu yapar yoksa açarmi . ben açmasini istiyorum eyer koyu yapiyorsa almayacağim bu konuda bana yardimci olabilir misiniz? Kermin çok iyi olduğunu duydum ama renginden korkuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin rengini degistirecek kadar kapaticiligi yok ama bence az da olsa rengi aciyor, yani kesinlikle ortalama bir ciltten daha acik rengi.

      Sil
    2. merhabalar. Cilt doktorum bana 2 ürün önerdi. solante +50 acnes digeri Hamilton everday face. cildim akne ve leke oluşumuna cok musait Sizce hangisini kullanmalıyım ?

      Sil
  9. Ya benim cildim acayip yağlı ve sivilce dolu. Buda yağli bi seye benziyo. Sivilcelerimi arttirır mi merak ediyorum. Veya şu lanet sivilceler icin bildiginiz bisi varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildinizi temiz tuttugunuz surece bence kesinlikle sivilcelere olumsuz etkisi yok, retinol iceren kremleri dusunebilirsiniz sivilceler icin?

      Sil
    2. İlaç tedavisi olun

      Sil
  10. Bu arada Sevgi Korkmaz hic endise etmene gerek yok rengi fazlasıyla açık senin icin hic sorun olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA BEN ESMER TENLİYİM RENGİMİN KOYULAŞMASINI İSTEMİYORUM AMA HİÇ TİNDET OLANINI KULLANMADIM DİĞERİ HAFİF AÇIYOR RENGİMİ SEVİYORUM TİNDETİ ALSAM AYNI ETKİYİ GÖRÜRMÜYÜM YOKSA DAHA MI KOYULAŞIRMI CİLDİM.

      Sil
  11. Bu arada Sevgi Korkmaz hic endise etmene gerek yok rengi fazlasıyla açık senin icin hic sorun olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bn yeni aldım fondoten üzerine sürebilirim demi

      Sil
  12. Benim sivilcem vardı doktor vermişti fakat şuan yüzüm tertemiz ve bu güneş kremi ağzına kadar dolu yani sivilcesiz olanlarda kullanabilirmi bu ürünü?

    YanıtlaSil
  13. Benim sivilcem vardı doktor vermişti fakat şuan yüzüm tertemiz ve bu güneş kremi ağzına kadar dolu yani sivilcesiz olanlarda kullanabilirmi bu ürünü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kullanabilirler bence, cildi oldugundan kotu yapma olasiligi yok bence :)

      Sil
  14. Ben güneşe cıkarken kullaniyorum yüzümde sivice izleri (kırmızılık) var ama akşamları da sürüyorum cünkü izleri hafif olsada matlaştıyor kapatıyor. Akşam kullanmamın zararı varmı ??

    YanıtlaSil
  15. Herkesin kendi cilt rengine uyum sağlayan ve kendi cilt rengini ortaya çıkaran Dermadoctor DD kremi ısrarla öneririz. Yaşlanma karşıtı, bakım yapan ve aynı zamanda renklendirici, güneşten koruyan....saymakla bitmeyen faydalar. Detaylı bilgilere http://www.shibella.com.tr/dermadoctor-dd-krem-dermatologically-defining-bb-krem-genis-spektrum-spf30-40-ml-l- adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  16. Cildim yağlı ama pigmenta olanını kullanmak istiyorum o nasıl sizce

    YanıtlaSil
  17. Pigmenta tinted çıkmış yeni. Acaba onunda rengi nasıl beyaz tenliyim sipariş vericem korkuyorum koyu gösterir diye.

    YanıtlaSil
  18. Pigmenta tinted çıkmış yeni. Acaba onunda rengi nasıl beyaz tenliyim sipariş vericem korkuyorum koyu gösterir diye.

    YanıtlaSil
  19. Solente acnes kullaniyorum cildim sivilceli ve akneye meyilli bir cilt yuzume surdugumde maska gibi duruyor bunun icin oncesinde nemlendirici kullaniyorum sizce dogru mudur?

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, ben de solante acnes tinted kullanmaya başladım ama merak ettiğim bir şey var. Renkli bi yapısı olduğu için yatmadan önce yüzümüzden temizlememiz gerekiyor mu, gerekiyorsa neyle temizlemeliyiz? Şu an akne tedavisi gördüğüm için yüzüme başka bir kimyasal sürmek istemiyorum. Gül suyuyla temizlemek işe yarar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm, Solante SPF50 Aknes Tinted bana da dematolog önerdi en kısa zamanda satın alacağım, mevcut kullandığım güneş kremi aşırı yağlanma yaptı (Hamilton güneş kremi, iyi bir koruyucu olabilir ama bana iyi gelmedi). Solante ile birlikte Avene CLEANANCE GEL ve AVENE CLEANANCE EXPERT nemlendirici (yıkama jelinden sonra nemsiz hissedersem kullanmamı söyledi). Yıkama jeli ve nemlendirici (ihtiyaç halinde) akşamları mutlaka kullanılacak, sabah yağlı his varsa yıkama jeli. Aknicare'in yıkama jeli ve nemlendiricisi kullandığım ve bu yolda çok para harcadığım için Avene'leri şimdilik almayacağım sanırım. Avene'leri dermatolog önerdi ve dermokozmetik ürünlermiş tıpkı solante gibi:) Solante güneş koruyucusunun iyi olduğunu düşünüyorum nedense, size iyi geldi mi?

      Sil
  21. Tinted alanlar bilgi verebilir mi?

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar, ben de cilt doktorumun tavsiyesi ile 2 senedir solante acnes kullanıyorum yaz-kış demeden, yazları daha yoğun kışları daha hafif bir tabaka şeklinde kullanıyorum, cildim yağlı-karma ve hassas yapıda sivilceler için öyle her ürünü kullanamıyorum hemen tahriş oluyor, solante acnes az kaldı bitecek ve BB krem formunda bir ürün olsun istiyorum, acaba solante acnes tintedın yağ durumu nasıl? Daha önce solante pigmenta kullandım ve 3 kullanımda aşırı sivilce yaptı, tintedın yapısı nasıl kullananlar bilgi verebilir mi, teşekkürler şimdiden ��

    YanıtlaSil
  23. Merhaba kizlar banada solanteyi aile hekimi bir doktor tavsiye etti kendi kullaniyormus bende solante pigmente tinted aldim ama sanki biraz koyu gibi geldi beyaz tenliyim acaba tinted kullanan yada solante pigmente sade tinted olmayan kullanan var mi?? Yorumlarinizi bekliyorum teşekkür ederim şimdiden

    YanıtlaSil
  24. ben solente irrita kullandım çok açık tenli bir kızım, irritanın rengi çok pembe geldi yüzüme.irrita bittikten sonra pigmente kullandım oda böyle rengi el kremi gibi ten gibi hatta. ama ben kapatıcı rengi istiyorum alacağım karar veremedim yorumların hepsini okudum acnes nasıl rengi çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tinted berbat önermem beyaz tenliyim Arap bacı gibi geziyorum ortalıkta

      Sil
    2. Aynen katılıyorum.

      Sil
  25. 10 gündür günde 1 defa solante pigmente kullanıyorum fakat 1haftadir yüzüm sivilcelenmeye başladı yanaklarında hiç bu yaşıma kadar sivilce çıkmazdı acaba iyi gelmedimi ne yapmalıyım ki kullanmasammi cillerim yazın artıyor kışın pek belli değil hiç olmasın istiyorum en azından artmasın da kafamda deli sorular aşırı kafaya taktım araştırmakdan gına geldi çok aşırı yağlı cildim yok kuruda değil öyle normal yani

    YanıtlaSil
  26. Ben roza hastasıyım yüzümde kılcan damarlarda çatlamavar lazer gördüm ama fadasını görmedim solentenin hangisini tavsiye edersiniz .güneş her türden güneş kıremi kullandım bazıkıremler yüzümü acıtıyor.tavsiyelerinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  27. solantenin eczanede numuneleri neden yok denemeden almak istemedim.numune yok dediler bence olnası gerekir.

    YanıtlaSil
  28. Benimde yağlı karma bi cildim var kullandığım güneş kremleri yüzüme yağ sürmüş gibi parlama yapıyı beyaz tenliyim cildime sürdüğüm krem koyulaştırmasın istiyorum solantenin hangi kremini kullanmalıyım

    YanıtlaSil
  29. Alırken atopica ile acnes arasında kalmıştım çünkü yazın güneşe bağlı atopik dermatit oluyor yüzümde ama aynı zamanda cildim akneye meyilli ve yağlı.Eczacıya sordum ve atopicanın çok daha kuru ciltler için uygun olduğunu benim cildimi iyice yaşlandırma ihtimali olduğunu acnes in ise mevcut durumdan daha kuru hale asla getirmeyeceğini söyledi ve ona güvenerek aldım.Çok da iyi yapmışım ilk sürüşümde bile cildimi iyileştirdiğini hissettim,akşam cildimden temizlediğini dudak kenarlarımda olan kuruluğu geçirdiğini gördüm.Kesinlikle fiyatını hak ediyor.İçeriği hakkında pek yorum yapamam çünkü öyle ya da böyle güneş ürünü kullanmak zorundayım kullanmasam sonunda kortizonlu kremlere mecbur oluyorum ki o daha fena bence ☹️Her ciltte aynı etkiyi yapar mı bilmem ama ben aşırı memnunum🤩

    YanıtlaSil
  30. Ben solante pigmenta tinted aldım hiç memnun değilim beyaz tenliyim Arap bacı gibi geziyorum ortalıkta

    YanıtlaSil
  31. Ben kızarık ciltler icin olanını aldim ama kokusu çok kötü normal mi bu daha once akneli ciltler icin olanını kullandım onun kokusu guzeldi acaba bozuk mu krem diye düşündüm

    YanıtlaSil
  32. solante acnes tindet fondoten görevi görevi görüyormu lütfen yardımcı olun koyulaşma istemiyorum

    YanıtlaSil